Manapság a legtöbben két turbót csavaroznak a különféle Lamborghini típusokra, amelynek eredményeként akár 1500-2000 lóerős szörnyetegek jönnek létre, amelyeknek nincs nagyon ellenfele a repülőterek kifutópályáin. De van egy olyan, tehetős réteg is, aki nem csak az egyenes vonalú gyorsulást akarja élvezni, de néha kanyargós utakon is használni szeretné az autóját.

Őrájuk számít a VF Engineering nevű tuningcég, amely most egy Huracán 5,2 liteers V10-es motorját látta el hatalmas méretű kompresszorral, amely sokkal egyenletesebb teljesítményleadást eredményez – ráadásul a Lamborghini-tuning világában meglepően olcsón adja az extra lóerőket, hiszen mindössze 32 995 dollárt kér az átalakításért.

Ezért a pénzért egy, nagyjából 0,5 bar-os túlnyomást produkáló Eaton TVS2300 Roots feltöltőt kap az ember egyedi alumínium szívósorral, vizes töltőlevegő-hűtővel, nagyobb szállítási kapacitású vízpumpával, aminek köszönhetően a gyári 610 lóerőből 805 lóerő lesz, a maximális nyomaték 827 Nm-re emelkedik. Azt nem árulta el a VF Engineering, milyen gyors a kompresszoros Lamborghini Huracán.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!