A Tata Safari terepjáró nekünk is ismerős lehet, hiszen anno Magyarországon is forgalmazták azt, Indiában pedig egyenesen legendás híre van a strapabíró járműnek, amely pár évvel ezelőtt búcsúzott a piacról. Most szabadidő-autóként eleveníti fel a nevet a Tata Motors, a Harrier nevű típus három üléssorral és eltérő befejezéssel rendelkező karosszériaváltozata viszi tovább a Safari nevet.

Felszereltségtől függően hét- (2+3+2) vagy hatszemélyes (2+2+2) lehet a belső tér kialakítása, amire az ad lehetőséget, hogy a karosszéria hosszát 63, a magasságfát pedig 80 mm-rel növelték meg. Egyelőre csak elsőkerékhajtással lehet megvásárolni a Tata Safarit, de mivel a Land Rovertől származó keresztmotoros padlólemez lehetőséget ad összkerékhajtásra is, vizsgálják egy ilyen változat életképességét a piacon. A Tata Safari egyedüliként a Fiattól vásárolt 2,0 literes, 168 LE/350 Nm teljesítményű dízelmotorral készül, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy hatfokozatú automatikus lehet.