Azoknak készül hivatalosan a Mercedes G 350 d Professional, akik tényleg arra használják majd az autót, amire azt 1979-ben kitalálták: munkára. Nekik nincs szükségük csillogó krómra vagy épp kényelmi extrákra, épp ezért mentes ezektől az autó – persze van néhány olyan felszerelés, amelyet nem tudtak kihagyni.

A fém pálcára szerelt külső tükröket kézzel kell állítani, kézzel kell tekerni az ablakokat, szövetkárpit borítja az üléseket, műbőr az ajtókárpit, a padlószőnyeg gumi, és vannak lefolyók is. A hasmagasságot 10-zel 245 mm-re növelik, a lökhárítók módosításával 36/39 fokra nő az első hátsó terepszög (30/30 fok ez az érték a normál G 350 d-nél). Extraként kérhető acél első lökhárító csörlő-előkészítéssel, védőrácsok a lámpákhoz, tetőcsomagtartó hátsó létrával, fa padlós csomagtér extra erős rögzítési lehetőségekkel.

Az előző G 300 CDI Professional-hez képest harmadával lett nagyobb a G 350 d Professional teljesítménye, a 245 LE/600 Nm teljesítményű 3,0 literes V6-os dízel 8,8 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-s sebességre a karosszériát, 9,9 l/100 km a szabványos átlaga. Alapfelszerelés a 7G Tronic automatikus váltó, az állandó összkerékhajtás a terepfokozattal és a 3 elektronikusan vezérelt differenciálzár, és a bütykös mintázatú 265/70 R16-os terepabroncsok. Németországban 79 968 eurós áron kínálják a Mercedes G 350 d Professional-t, ami érezhetően olcsóbb az egyszerű G 350 d 90 636.35 eurós áránál.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!