Történetének legjelentősebb átalakulásán megy át a Geely konszernhez tartozó Lotus márka, hiszen a hamarosan leleplezésre kerülő Emira nevű benzinmotoros sportkocsi lesz a britek utolsó, nem elektrifizált modellje, egyébként új műszaki alapon építenek ki egy teljes modellpalettát a britek, amiben szabadidő-autók is lesznek. A hetheli cégközpontban megújítják a gyártósorokat, a jövőben is ott készülnek majd a sportkocsik, a jelenlegi alumínium térváz az elektrifikációra felkészítve kerül az Emira alá, a 2000 lóerős Evija szuperautót kézi munkával rakják össze. Az új nagyszériás modellek pedig a jelenleg épülő wuhani gyárban készülnek majd, ezek között lesznek személyautók, szabadidő-autók és egy olyan sportkocsi is, ami a villanymotoros hajtás ellenére olyan könnyű lesz, mint egy összemérhető tudású benzines modell. A Lotus szándéka szerint 2028-ra (ekkor ünneplik a 80. születésnapjukat) végeznek az elektromos átállással, de ha akkor is népszerű lesz még az átmeneti típusnak számító Emira, akkor tovább tartják gyártásban.

A Lotus márka megújulása érinti a kereskedéseket is, amelyeket teljeskörű élményt nyújtó központokká fejlesztenek, illetve kibővítik a hálózatot is, hiszen az évi pár ezer autó helyett már százezres nagyságrendű mennyiséget akarnak értékesíteni. Ennek a folyamatnak a része, hogy újra hivatalosan megjelenik Magyarországon a Lotus márka, a Gablini cégcsoport a zuglói telephelyén valósítja meg az új márkaarculatnak megfelelő élményközpontot, ahol a meglévő autók javítására is felkészülő márkaszerviz is működik majd. Az első beérkező autók az idén búcsúzó Elise, Exige és Evora búcsúzó Final Edition modelljei lesznek, de igazán már az új Emira és a 2022-től érkező elektrifizált modellekre koncentrálnak.