A Jaguar/Land Rover tavaly decemberben vásárolta meg a Bowler versenyautó-manufaktúrát, amelynek a kínálatában most jelent meg a CSP 575 névre keresztelt modell, amelynél az eredeti Defender 110-es ötajtós karosszériáját húzzák rá az egyedi térvázra. Szóval amíg a Bowlernél megjelenés megfelel az eredetinek, a technika sokkal modernebb, ezzel szemben az Ineos megjelenése csak hasonlít az eredetire, de kitart a létraalvázas felépítésnél.

Mivel terep- és közúti használatra optimalizálják a Bowler CSP 575-öst, abban négy darab kagylóülést helyeznek el, lesz némi raktér is, és légkondicionálót is kap. A motortérbe az 5,0 literes kompresszoros V8-as kerül 575 lóerős teljesítménnyel. Limitált darabszámban készítik majd ezt a családi tereprali-autót, az indulóár 200 000 font.