A legfontosabb újdonság az újra álcázás nélkül látható BMW iX3-as szabadidő-autónál, hogy úgy tűnik, a kék színű karosszériadíszekért felárat kell majd fizetni, alapesetben krómmal keretezik a ködlámpafészek helyén lévő légbeömlőt, a hátsó diffúzorbetét pedig sötétszürke. 19 vagy 20 colos felnikkel (245/50 vagy 245/45-ös abroncsok) lehet majd választani a villanymotoros szabadidő-autót, utóbbiak aerodinamikailag optimalizált darabok – ezek a korábbi álcázatlan fényképen voltak láthatóak. Motorból egyfélét kínálnak, a 286 LE/400 Nm teljesítményű egység a hátsó kerekeket hajtja, a 74 kWh akkumulátorral pedig 440 km-es WLTP hatótávolságot ígérnek.

Az 5-ös sorozatnál végre nem csak az M Sport megjelenést, hanem a normál Luxury Line külsőt is láthatjuk, króm háromszögekkel az első lökhárító sarkainál, a nagyobb légbeömlőkkel megáldott M Sport pedig fekete karosszériadíszekkel is választható lesz. A kínai motorpalettáról már vannak információk, eszerint a 2,0 literes turbómotor 204 vagy 280 lóerő teljesítménnyel kerülhet a motortérbe, a 30e jelzésű plug-in hibrid hajtásnál pedig a korábbi 184 helyett már 204 lóerő a 2,0 literes belső égésű motor teljesítménye – a rendszerteljesítmény nem ismert.