Nem tudni, mi lesz a sorsa a Renault Koleosnak, nem biztos, hogy van jövője az európai piacon, 2020 első kilenc hónapjában mindössze 5509 példányt értékesítettek, ami 36%-kal elmarad az egy évvel korábbitól, és egyelőre nincs hír arról, hogy az aktuális Euro 6D előírásnak megfelelő motort kapna. A Dél-Koreában bemutatott, alig másfél évvel ez előző átalakítást követő frissítésnél például kivették a választékból a 2,0 literes dCi-t, már csak 2,0 literes benzinmotorral választható az arrafelé Samsung QM6-osként forgalmazott autó.

Alapfelszerelés lett a LED-es fényszóró, megváltozott a hűtőrács betétje, az alsó részre felírják a típusnevet/felszereltséget. Új a LED-es hátsó lámpa, amelyben már futófényes az irányjelző. Az utastérben keret nélküli lett a belső tükör, javítottak a zajszigetelésen, és a legújabb fejegység került a szériafelszerelések közé.

A Samsung QM6-os alapmotorja 2,0 literes szívó benzin-autógáz üzemmel és 140 lóerővel, a pótkeréktartály miatt a csomagtér padlója magasabbra kerül, térfogata csökken. Ezenkívül még választható a 2,0 literes blokk közvetlen befecskendezéssel és 144 lóerővel. A váltó minden esetben fokozatmentes automatikus és csak az első kerekek hajtottak.