A LeMans-győztes XJR-9-es versenyautó vázát vették alapul az XJR-15 megépítéséhez, a karosszériát Tony Southgate rajzolta meg és az a Peter Stevens finomította a megjelenést, aki ez után a McLaren F1-est tervezte meg. A világ első, teljes egészében karbon karosszériás utcai autójáért 500 000 fontot kértek, mindössze 53 darabot építettek, ezek közül 25 volt utcai kivitel.

Az 55 000 fontos felárért nem kapott túl sokat az ügyfél, légkondicionáló, bőrrel kárpitozott ülések és 5 fokozatú, teljesen szinkronizált kézi kapcsolású váltó járt. Annyira nincsenek kényelmi extrák, hogy zajszigetelés sincs, átbeszélővel kommunikálhat a sofőr utasával. Cserébe mindössze 1062 kg a saját tömeg, a 6,0 literes V12-es pedig 450 lóerő teljesítményű, ami kevesebb, mint 4 másodperces 0-96 km/h gyorsulást tesz lehetővé.

A DD Classics által eladásra kínált példány jobbkormányos kialakítása ellenére Németországban került kiszállításra, ahonnan 2008-ban került vissza Nagy-Britanniába – 250 mérföldes futással. Most 600 mérföldnél tart a számláló, és egy 98 000 fontos szervizelést követően, teljesen működőképes állapotban kapja azt meg új tulajdonosa. A 44. legyártott Jaguar XJR-15 különlegessége, hogy a Mauritius kék karosszéria mellé látható karbon belsőt konfigurált vásárlója, és mostani tulajdonosa ismeretlen összegért az XJR 1S rendszámtáblát is megszerezte hozzá.