Ahogy a Porsche Panamera Turbo S-nél is megtapasztalhattuk, a Cayenne Turbo S esetében is eltérő turbófeltöltőkkel és átprogramozott vezérlőelektronikával növelik a 4,8 literes V8-as teljesítményét 550 lóerőre.

Mivel a váltó áttételeit nem bolygatták, a menetteljesítményben minimálisak a változások, a szabadidő-autó esetén 0,2 másodperccel gyorsabb a 100-as sprint (4,5 s), a végsebesség 5 km/órával magasabb (283 km/óra). Cserébe nem változott a szabványos fogyasztás, ami továbbra is 11,5 l/100 km. Van még power kit is, ami további 40 lóerőt ad hozzá a teljesítményhez, és most már nem kell aggódni az esetleg darabokra törő és a motoron végigmenő turbófeltöltőktől sem, hiszen már befejezték az érintett témában meghirdetett visszahívást.

Nagyon fanatikus Porsche rajongók egyébként kívülről is felismerhetik a Cayenne Turbo S változatát, amely gyedi 21 colos felniket, sötétített fényszórókat és ovális helyett téglalap alakú végződéssel ellátott kipufogórendszert kap. Az utastérben karbon dekor-csomag és kontrasztos varrással ellátott kétszínű bőrkárpit jelenti a változást, és szériában kapja a Sport Chrono csomagot is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!