Ken Block a Ford Performace segítségével Utahban mutatta be legújabb szerzeményét: egy 1986-os Ford RS200 versenygépet. A modell eredetileg arra készült, hogy a Rally Világbajnokság B Csoportjában versenyezzenek vele, és Block autója egyike annak a 200 darabnak, amelyek a homologizációs előírások alapján készültek.

A klasszikus gépben a négyhengeres turbómotor Evolution változata dübörög, ami egyedi hangolásának köszönhetően több mint 700 lóerős. Az autó egyedi fekete fényezését matt fekete matricázás egészíti ki, a KW futóműben spirálrugóval egybeépített lengéscsillapítók találhatók, és a fifteen52 keréktárcsákon Toyo abroncsok feszülnek.

“Örömmel látom, hogy a B Csoport autói még mindig ilyen népszerűek!” mondta Block. “A Daily Drivers videóim Facebook-változatát már 2,9 millió ember nézte meg, amiből elég nyilvánvaló, hogy az emberek legalább annyira odavannak az RS200-ért, mint én magam, és ez király!”

Ken Block 1986-os évjáratú RS200-asának műszaki adatai:
A Rally Világbajnokság legendás B Csoportjának homologizációja alapján épített 200 darab egyike
A 2,1 literes, 4 hengeres Evolution motorral épített 24 autó egyike
Jelenleg több mint 700 lóerős (verseny-üzemanyaggal több mint 800)
18 colos fiftteen52 Evo SC keréktárcsák
18 colos Toyo R888R Proxes gumiabroncsok
Egyedi KW futómű
Egyedi kivitelű utastér
Egyedi fekete fényezés, matt fekete matricázással