Változatlan hossz mellett 6,5 centivel növelték a tengelytávolságot Változatlan hossz mellett 6,5 centivel növelték a tengelytávolságot

Nemrég mutatkozott be a Suzuki Solio, a japánok európai mértékkel is kisautó méretű újdonsága, ás máris itt a kei-kategóriába tartozó új MR Wagon. A két autó egyébként nem rokona egymásnak, hiszen eltérő padlólemezre épülnek, a középkonzoljuk, az oda épített előválasztó-karral egyetemben közös. A kisebb autónál azonban egy hatalmas méretű érintőképernyő helyettesíti a rádiót, illetve az autó vezérléséhez szükséges rendszerek kezelőszerveit.

Jópofa a műszerfal és első a maga nemében Jópofa a műszerfal és első a maga nemében

Az MR Wagon legnagyobb újdonsága az utastér érezhető bővülése, a változatlan, 3395 mm-es külső hossz mellett a tengelytávolság 65 mm-rel 2425 mm-re növekedett. A 0,66 literes háromhengeres erőforrás alaphelyzetben 54 lóerős, felár ellenében kapható turbós változata is, ekkor a törvényben meghatározott 64 lóerőt tudja. Az eddigiekhez hasonlóan választani lehet első- vagy összkerékhajtás között. Európában nem várható a barátságos megjelenésű doboz forgalmazása.

Mindenki beszél róla, de először a Suzuki valósította meg a középkonzolt helyettesítő érintőképernyőt sorozatgyártásban Mindenki beszél róla, de először a Suzuki valósította meg a középkonzolt helyettesítő érintőképernyőt sorozatgyártásban