Jelenleg kétféle építőkészletet használ Európában a PSA Csoport, a CMP-t a kompaktautókig, míg az EMP2-t a kompaktoktól felfelé használják. Ezeket belső égésű motorokhoz, plug-in hibridekhez és akkumulátoros-elektromos hajtásokhoz használják, és öt éven belül leváltják őket olyan építőkészletekkel, amelyeket már alapvetően elektrifizált hajtásokra optimalizálnak. Az eVMP, azaz Electric Vehicle Modular Platform nevű alap a kompaktoktól felfelé lesz használatban, a padlója alatt 60-100 kWh közötti akkumulátor-kapacitás hordozására képes, ami 400-650 km-es hatótávolságra lesz elég.

A másik építőkészlet nevét még nem árulták el, de annál várhatóan plug-in hajtást is kínálnak majd, legalábbis erre lehet abból következtetni, hogy jövőre dobják piacra a Punch Powertrainnel közösen kifejezetten MHEV és PHEV megoldások számára fejlesztett DT2 duplakuplungos váltóját. Az új műszaki alapra való átállással párhuzamosan a szoftvereit is új alapra helyezi át a PSA Csoport, a Google-lel való együttműködést mélyítik el azzal, hogy android alapú fedélzeti rendszereket dobnak piacra. Az ügyfelek újféle online szolgáltatásokra és alkalmazásokra, illetve a jelenleginél gyorsabban megjelenő új funkciókra számíthatnak majd az új operációs rendszertől.