Új orosz kisautó 1,4 millió forintért

2012. június 29. (péntek)

Évtizedes késéssel indul a ZIL kisautó gyártása, a Miska fejlesztése 1997-ben indult, 2002-ben mutatták be.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Ugyanazzal a bajjal szembesül a ZIL kisautója, a Miska nevű jármű, mint ami a szivjet autók életét-eladhatóságát is megnehezítette: elképesztően sokáig tart, amíg a tervből sorozatgyártású modell lesz.


Még 1997-ben indult a Miska fejlesztése, és 2002-re sikerült azt befejezni, pedig igazán nem volt nehéz dolguk a mérnököknek. A vázat 3 mm-es falvastagságú zártszelvényekből állítják össze, amelyre könnyedén cserélhető/javítható műanyag külső hájat húznak. A motor 1,3 literes négyhengeres 70 lóerős teljesítménnyel és 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval. Az övek kivételével semmiféle biztonsági eszköz nincs az autóban, amelyet kifejezetten az orosz vidék megpróbáltatásainak legyőzésére terveztek. A célközönséget a vadászok, halászok, kiskerttel rendelkezők és a nyugdíjasok jelentik.

A karosszéria hossza 3,33 méter, a tengelytáv 2,28 méter, a hasmagasság 18,5 centi. Belül négy utasnak jut hely, a zárt karosszériából pár kézmozdulattal lehet pickupot csinálni. Utóbbi vételára 1,2 millió forintnak megfelelő rubel, a személyautóért (ülések és extra karosszériaelemek) 1,37 millió forintnyi rubelt kell majd fizetni, ezzel Oroszország legolcsóbb autója lesz a Zil Miska. Hozzánk egészen biztosan nem jut el, hiszen a motorja mindössze az Euro 3-as károsanyag-kibocsájtási normát tudja.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Új orosz kisautó 1,4 millió forintért

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
25 °C
16 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér