A haszonjárműveknél szeptembertől lesz kötelező az Euro 6.2-es károsanyag-kibocsájtási norma, ennek megfelelően új motorokat kapott a Fiat és a PSA Csoport együttműködésében készülő nagy méretű haszonjármű. A Fiat az Iveco-féle 2,3 literes dízelre tért át, amelyet 120 (320 Nm, 140 (350 Nm), 160 (400 Nm) vagy 180 (400 Nm kézi váltóval, 450 Nm automatával) lóerős változatban kínál, a két erősebbhez választható a hatos kézi váltó alternatívájaként kilencfokozatú automatikus váltó, a motorleállító minden esetben alapfelszerelés.

A Citroën Jumper és a Peugeot Boxer 2,2 literes HDi-t kap mostantól, 120 (300 Nm), 140 (340 Nm) vagy 165 (370 Nm) lóerős teljesítménnyel, az egyedüli váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású. Itt is rendelhető a GripControl állítható beavatkozású menetstabilizáló, amihez négyévszakos abroncsok, megerősített felfüggesztés és alsó védőlemezek is járnak. A Fiat és a Citroën/Peugeot változatnál is új vezetőtámogató rendszerek, új online szolgáltatásokat lehetővé tevő fejegységek is elérhetőek. A Citroën Jumper és a Peugeot Boxer akkumulátoros-elektromos változatban is választható lesz szeptembertől, a BD Auto nevű cég végzi az átépítést az L1 és L3 hosszúságú furgon alapján, a hatótáv az akkumulátorcsomag méretétől függően 225 (L1) vagy 270 (L3) km.