Új motorok a C3-asban

2012. július 10. (kedd)

Világszerte új motorokat kap a Citroën C3-as, mindenhol a helyi igényeknek megfelelőt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Európában mostanság a fogyasztás csökkentéséről szól minden, ezért a hamarosan bemutatkozó felfrissített Citroën C3-as is megkapja a PSA konszern új fejlesztésű, 1,2 literes háromhengeresét.


A 82 lóerő és 118 Nm teljesítményű erőforrás váltja az eddigi 1,4-es nyolcszelepest, és részben a motorleállítónak köszönhetően negyedével alacsonyabb szabványos fogyasztással rendelkezik. Ez az erőforrás lesz az alapmotorja a DS3-asnak is. A Dél-Amerikában már lefotózott felfrissített Citroën C3-asnak egy másik motor lesz az újdonsága. Ott is leváltják az 1,4-es (1360 cm3-es) nyolcszelepest, de nem az új háromhengeressel, hanem ugyanennek a blokknak az 1,5 literesre (1449 cm3-re) növelt lökettérfogatú változatával. Az „új” erőforrás teljesítménye benzinnel 89, alkohollal 93 lóerő.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Új motorok a C3-asban

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zivatar
19 °C
13 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér