Ahhoz képest, hogy teljesen alumínium karosszériára váltott, a Porsche Boxster új generációjának tömege mindössze 35 kg-mal csökkent az elődhöz képest. Pedig még az alapmotort is kisebbre vették, igaz, a karosszéria minden irányban gyarapodott egy keveset.

A forma a Boxster karosszériáját álcázatlanul, illetve a piros belsőt mutató kémfotók után már nem újdonság. A 2,9 literes helyett egy 2,7 literes hathengeres boxermotor hajtja a Boxstert, a 265 lóerős teljesítmény (+10 LE) 5,7 másodperces 100-ra gyorsulást tesz lehetővé. A kezdettől elérhető Boxster S 3,4 literes erőforrása 5 lóerővel lett erősebb, a 315 LE 4,7 másodperces 100-as sprintet tesz elérhetővé.

A hatos kézi váltót felár ellenében hétfokozatú dupla kuplungos váltóra cserélik, a sperrdifihez meg kell venni a Sport Chrono Csomagot, ami még aktív motortartó bakokat is tartalmaz. Már tavasszal megkezdődik az új Porsche Boxster forgalmazása Európában.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!