A Genfi Autószalonon leplezi le a Mercedes-Benz a felfrissített C-osztályt, amelynél alig nyúlnak a karosszériához, de lényegében a teljes technikát kicserélik. Büszkék a felár ellenében választható Multibeam LED fényszórókra, amelyeknél oldalanként 84 darab LED világít, és Ultra Range különösen nagy távolságra világító távfény funkcióval is rendelkeznek. Az összes felszereltségnél újratervezték az első lökhárítót, az AMG Line változatnál alapáron jár a gyémántbetétes hűtőrács, a hátsó lámpák betétjét is módosították. A kínálatban újdonságként szerepel a Mojave-ezüstmetál és a Smaragdzöld metálfényezés.

Teljesen új az elektromos hálózata a C-osztálynak, aminek köszönhetően már azok a vezetéstámogató rendszerek is elérhetőek a C-osztályhoz, amelyek az S-osztályban megtalálhatóak. Háromféle kivitelben kérhető a kulcs, itt is elérhető a két digitális kijelzős műszeregység, új a Multikontúr üléscsomag, amellyel az oldaltámaszok, valamint a gerinctámasz egyedileg beállítható, és van masszázsfunkció is.

Motorok tekintetében Európában marad az 1,6-os benzines az alapszint, az 1,33-as csak Kínában jelenik meg ebben a karosszériában, egyébként a továbbfejlesztett 2,0 literes benzinest és az új 1,95-ös turbódízelt kapja az autó, illetve az AMG 43-asba a soros hathengeres benzines kerül bele. Érdekes módon a C200-as modell EQ Boost nevű lágy hibrid hajtást kap, amelynél az indítógenerátor szükség esetén 17 lóerővel segíti a 192 lóerős benzines munkáját, a 245 lóerős C300-asból hiányzik ez a technológia.

Csak az év második felében lesz elérhető a C 300 e és C 300 de nevű hálózatról tölthető hibrid, amelyek az EQ Power néven futó rendszer kapják. Ennél a belső égésű motort (212 lóerős benzines, 195 lóerős dízel) egy 120 lóerős, a 9 fokozatú váltóba épített villanymotor segíti, a 13,8 kWh kapacitású akkumulátorral 50 km-es elektromos hatótávolság ígérnek – a rendszerteljesítményt csak később árulják el.