Mindenki úgy számolt, hogy a Los Angelesi Autószalonon debütál a 2020-as modellévű Alfa Romeo Giulia és Stelvio, ehhez képest Kínában már megmutatták a sajtónak az átalakított utastérrel rendelkező középkategóriás autókat. A legnagyobb változás, hogy 8,8 colos képátlójú érintőképernyő van a műszerfal közepén, az új fejegységgel új online szolgáltatások is jönnek. Atalakult a kardánalagút kialakítása is, ahová vezetéknélküli töltést lehetővé tevő zseb került. Jobb fogású karimát kap a kormánykerék, javítottak a belső minőségérzetén is.

Kívül nincs semmi változás a megjelenésben, és legalábbis a kínai piacon nincs új erőforrás sem, arrafelé egyedüliként a 2,0 literes turbómotort kínálják 200 (330 Nm) vagy 280 lóerős (400 Nm) teljesítménnyel és nyolcfokozatú automatikus váltóval. Mifelénk várhatóan tisztább üzemű dízelek jelennek meg a kínálatban, és lágy-hibrid rendszer érkezése is valószínűsíthető.