A Nizza környéki utakon vezethették újságírók az új Porsche 911 Turbo enyhén álcázott prototípusait, a belsőről azért nincs hivatalos fotó, mert azt egyáltalán nem álcázták – csak pár részlet jelent eltérést a normál kivitelhez képest, például hogy külön dedikált gombja van a kipufogót hangosabbá tevő funkciónak.

Az első lökhárítóban megnövelték a légbeömlők méretét, amelyet vezérelt rácsok fednek, sárga féknyergeket kap az autó (széria a karbon-kerámia rendszer), a hátsó sárvédőn nagy méretű légbeömlőket helyeznek el, és kapott egy plusz szintet az aktív hátsó spoiler. A mérnökök mellett Jörg Bergmeister gyári versenyzőt is elvitte az eseményre a Porsche, hogy az érdeklődőknek megmutassák, mire lehet képes az autó, amelynek műszaki részleteit még nem nagyon részletezték.

Azt eddig is lehetett tudni, hogy a 3,8 literes lökettérfogatú, változó geometriás turbóval rendelkező hathengeres boxert kapja a Porsche 911 Turbo, de a teljesítmény nem ismert – annyit mondanak, hogy a lóerő 600 felett lesz, a nyomaték (700 Nm volt) pedig több mint 10%-ot emelkedett. A károsanyag-kibocsájtást 48V-os lágy-hibrid rendszer csökkenti, az aktív motortartó bakok is segítenek abban, hogy ne legyen érezhető a motor beindulása. Új a Turbo-nál a nyolcfokozatú duplakuplungos váltó, amelynek a tengelykapcsolóit felkészítették a nagyobb nyomatékra.

Javítottak az aktív összkerékhajtás differenciáljainak a hűtésén, így az a korábbinál sokkal többet visel el, rajtautomatikával 1,3 G-s gyorsulásra képes a 911 Turbo, ami megfelel a Taycan villanyautó tudásának, az aktív stabilizátorokkal és a Michelin abroncsokkal 1,5 G-s lehet a keresztgyorsulás. Teljesen új a felfüggesztés hangolása, az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítókkal alaphelyzetben lágyabb, Sport módban keményebb, mint a normál 911-esnél; gombnyomásra megemelhető az első tengely.