Az egykori Fisker autógyár 2011-ben dobta piacra hatótávnövelős-elektromos Karma típusát, amely aztán a cég csődje után 2016-ban támadt fel az új alapítású Karma Automotive Revero típusaként, amely 130 000 dolláros indulóárával bizony luxusautónak számít. A cég most lefelé bővíti a kínálatát úgy, hogy módosított technikával adja ugyanezt az autót GS-6 néven és 83 900 dolláros indulóáron – még mindig messze a tömegpiac, de 40%-ot azért levettek az árból. Mindössze a lökhárítók megjelenését módosították a Revero GT-hez képest.

A hátsó kerekeket hajtó két darab villanymotor rendszerteljesítménye változatlanul 544 LE/746 Nm, Sport módban mindössze 3,8 másodpercig tart a 0-96 km/óra gyorsulás. Az akkumulátor 28 kWh kapacitású, 129 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, a kocsi orrába épített generátort hajtó 1,5 literes háromhengeres BMW turbómotor ezt további 450 km-rel képes megnyújtani. Az akku töltése Level 2-es töltővel 4 órába telik, a tankolás megvan pár perc alatt, illetve 45 kW teljesítménnyel villámtöltésre is van lehetőség.

A hatótávnövelős Karma GS-6 már most megvásárolható 83 900 dolláros áron, és még az idén piacra dobják a GSe-6-ost is, amely akkumulátoros-elektromos hajtást kap 483 km-es hatótávolsággal, aminek 79 900 dolláros indulóárat ígérnek.