Turbómotorral is választható az up!

2016. február 23. (kedd)

Genfben debütál a Volkswagen up! felfrissített változata, 90 lóerős turbómotorral és nagyobb tudású fejegységgel – akár 300 W-os hifivel.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Új lökhárítókat kapott a Volkswagen up!, így került diffúzornak látszó betét a hátuljára, a külső tükör házába költözik az oldalsó irányjelző, és lecserélték a lámpákat is, a LED-es menetfény például immár a fényszórón belül helyezkedik el. Az egyedi megjelenést 13-féle karosszéria-, 3-féle tetőszín, 9 matricacsomag, 10-féle műszerfal-dekoráció és két belső hangulat segítségével lehet kialakítani.


Említést érdemlő újítás az alapvetően városi használatra szánt mininél, hogy Pure Air néven aktívszén-szűrős, a polleneket, allergéneket kiszűrni képes légkondicionáló is elérhető. Új okostelefon-kapcsolódási lehetőségeket kínál az autó, a tükrözésre képes fejegység mellett van a műszerfal tetején elhelyezett okostelefon-tartó, ennél egy alkalmazással az autó bizonyos funkciói is vezérelhetőek lesznek a mobil készülék érintőképernyőjéről. A BeatsAudio jóvoltából 300 W teljesítményű hifi is rendelhető.

A négytagú motorkínálat (60 és 75 LE benzin, 68 LE földgáz, 82 LE villanymotor) mellé mostantól csatlakozik a 90 LE/160 Nm teljesítményű turbós változat, ami 10 másodperces 100-as sprintet, 185 km/h-s csúcssebességet és mindössze 4,4 l/100 km-es szabványos fogyasztást kínál – utóbbi értékkel számolva 800 km a hatótávolsága. Nem sokkal a Genfi Autószalonon esedékes világpremiert követően kerül a kereskedésekbe a Volkswagen up! felfrissített változata, valószínűleg nem kell majd sokat várnunk a felfrissített ©koda Citigo és Seat Mii típusokra sem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Turbómotorral is választható az up!

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér