A Panamera 4S típusban dolgozó 2,9 literes V6-os biturbó 440 lóerőt és 550 Nm-t tud, 4 E-Hybrid változatban már csak 333 lóerős a benzinmotor, cserébe egy 136 lóerős villanymotor is van, ami 462 lóerős rendszerteljesítményt és 700 Nm rendszernyomatékot eredményez. A 440-462 lóerő közötti távolságot túlságosan nagynak ítélték Zuffenhausenban, ezért pontosan ide lőtték be az új GTS változatot, amelynél a 4,0 literes V8-as biturbó hajt 460 lóerővel és 620 Nm-rel.

Kifejezetten a sportos vezetőknek készül a GTS kivitel, ennek megfelelően alapfelszerelésként adják a Sport Design csomagot, a Sport Chrono csomagot, a pillangószelepes sportkipufogót, tehát gombnyomásra lehet hangosabbra kapcsolni az élményt. A rövid vagy kombi karosszériával választható Panamra GTS 4,1 másodperc alatt sprintel 100 km/órás sebességre, és 292 illetve 289 km/órás csúcssebességet ér el, a szabványos fogyasztása 10,3 illetve 10,6 l/100 km.

Az alapáron adott légrugózást 10 mm-rel alacsonyabbra és a többi kivitelnél feszesebbre programozták, a 20 colos felnik mögött nagyobb átmérőjű (elöl 390 mm, hátul 365 mm) féktárcsák dolgoznak. Az utastérben fekete Alcantara és elocált alumínium betétek teremtenek sportos hangulatot, de felár ellenében lehet kérni a GTS utastér csomagot, amelyben vörös vagy krétaszínű lehet a díszvarrások, a fordulatszámmérő mutatójának és a GTS feliratoknak a színe.