Szokás szerint terepjárós stílusban sötétszürke-ezüstszürke műanyag elemekkel teszik egyedivé a Ford Ranger Wildtrak megjelenését, illetve a 18 colos könnyűfém felnik is csak ennél a modellnél választhatóak. A Pride Orange, azaz büszkeség narancs fényezést is megváltoztatták annak érdekében, hogy még feltűnőbb jelenség legyen a jármű. A többi – fehér, fekete, ezüst és szürke – fényezés változatlan.

Műszaki oldalról sincs nagy újdonság, 2,2 literes négyhengeres (160 LE/385 Nm) vagy 3,2 literes öthengeres (200 LE/470 Nm) dízel választható. Igazán nagy újdonság a Sync fejegység, és a vezetési segédek megjelenése, úgymint sávelhagyás-figyelő és sávtartó, távolságtartó tempomat, követésitávolság-figyelő, fáradtságfigyelő. Annak, aki netán terepezésre akarja használni a Ranger Wildtrak-et, annak a menetstabilizáló új funkciói sietnek a segítségére, úgymint emelkedőn indulás-segítő, lejtmenetvezérlő; a számítógép automatikusan a terheléshez igazítja a beavatkozását. Elektronikus differenciálmű is segíti a terepváltóval is rendelkező összkerékhajtás munkáját.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!