Amikor 2013-ban piacra dobták a BMW i3-ast, 22,6 kWh kapacitású akkumulátora volt, 2016-ban érkezett a 33 kWh-s telep, most pedig 42,2 kWh kapacitású akkumulátort kapott. A dingolfingi üzemben gyártott telep nyolc modulból áll, mindegyikben 12 cella helyezkedik el. Nem a teljes töltési időt közölték, hanem azt, hogy konnektorról 15 órába kerül a 80%-os töltöttség elérése, az i Wallbox töltővel ez 3,2 órára rövidül, villámtöltőkön 42 perc alatt lehet elérni a 100 %-ot.

Az új akkumulátorral a WLTP-mérés szerint az eddigi 235-255 km-ről 285-310 km-re növekedett a hatótávolság, a BMW becslése szerint átlagos használat mellett 60 km-rel nagyobb távolságot tehet meg az autó két feltöltés között. A hajtómotor maradt, az i3-as 170 lóerős, az i3s 184 lóerős. Az új telep mellett eddig nem választható karosszériaszínek, új kárpitok, továbbfejlesztett iDrive menü és akár 10 eszközt kezelni képes wifi-hotspot jelenti a változást, illetve a szériában adott LED-es fényszórók helyett extraként mátrix-távfényes adaptív LED fényszórókat is lehet kérni. Az i3-ashoz kérhető Sports Package az i3s felfüggesztését (szélesebb nyomtáv, 10 mm-rel kisebb hasmagasság) és 20 colos felniket tartalmat.