Nagyon széles motorkínálattal várja a vásárlókat a Jeep belépőmodellje, a kompakt kategóriába sorolható, a márka múltjára mindenfelé játékos utalással bíró Renegade. Európában javítanak egy keveset a típuson, a modellév-váltás keretében a belső teret rázták gatyába a mérnökök.

A két ülés közötti konzolon például több lett a tárolási lehetőség, de mindenhol igyekeztek maximalizálni a teret, így 1,2 literrel nőtt az utastéri tárolók térfogata. Ennél fontosabb újdonság, hogy az alaphelyzetben 5 colos érintőképernyős fejegységet felár ellenében 7 vagy 8,4 colos képátlójú darabra cserélik, ezeknél a UConnect fejegységeknél a hardver is többet tud, azaz gyorsabb a processzor, nagy felbontású a kijelző, Android Auto és Apple CarPlay kapcsolódási lehetőséget is kínál az okostelefonokon megszokott kezelés mellett – a menüt például úgy lehet személyre szabni, hogy az ember megérinti az ikont, majd odébb húzza azt. Bejelentették a Jeep Skills nevű telemetriai alkalmazást, amellyel nem (csak) keresztgyorsulást, hanem mondjuk oldaldőlést lehet rögzíteni.

Jobban személyre szabható a 2018-as Jeep Renegade, új színes belső csomagok rendelhetőek, új – világosabb – kárpitok jelentek meg. A motorkínálathoz nem nyúltak, tehát benzines, dízel és autógázas négyhengeresek választhatóak, első- vagy összkerékhajtással, kézi kapcsolású, hatfokozatú duplakuplungos vagy 9 fokozatú automatikus váltóval.