Első haszonjárműként az Iveco Daily teljes motorválasztéka lett az Euro 6D-TEMP/Euro VI D előírásnak megfelelő tisztaságú (2,3 literes 116-156 LE dízel, 3,0 literes 160-210 LE dízel, 136 LE CNG), az új, elektronikusan vezérelt geometriájú turbófeltöltővel jobb a gázreakció, a továbbfejlesztett motorleállítóval pedig 10%-os városi fogyasztáscsökkentést ígérnek. A nagyobb olajteknőnek köszönhetően 60 000 km-re nyújtották a szervizintervallumot, az új rács több levegőt enged a hűtőkre.

Bővült a felár ellenében elérhető vezetőtámogató rendszerek sora és tudása, a koccanásgátló 50 km/óráig képes elkerülni a ráfutásos balesetet, de van torlódássegéd is, amikor (automatikus váltó esetén) magától araszol a forgalomban a jármű. A sávtartó segéd aktív kormánybeavatkozással dolgozik, és az oldalszél hatását is csökkenti. A továbbfejlesztett online-rendszer a Microsoft felhő-szolgáltatását használja, már távoli diagnosztikára és szoftverfrissítésre is lehetőség van, amivel esetenként megspórolható a szervizlátogatás, illetve ott fel tudnak készülni a beérkező jármű gyors ellátására.

A legfontosabb felszerelés minden bizonnyal az elektronikus rögzítőfék, az Iveco felmérése szerint a megálláskor automatikusan aktiválódó fékkel egy tipikus futár havi 5 órát (!) spórol azzal, hogy nem kell a kéziféket behúznia.