Az ellentétek ihlették a Kia márka új formavilágát, ami az új korszak érkezését jelző EV6-os villanyautón debütál, lágyan megformált lemezek találkoznak éles vonalakkal, és nincsenek felesleges játszadozások. A 2007 óta mindenható tigrisorr átadta a helyét a digitális tigrisarcnak, aminek részét képezik az animált világítással rendelkező fényszórók. Az aerodinamikai csomag része a teljesen burkolt padló, illetve az itt lévő rejtett légcsatornák, élesek a hátsó peremek, nagy méretű a tetőspoiler.

Mindezt a Hyundai-Kia E-GMP építőkészletén valósították meg, amelynek köszönhetően a márka korábbi villanyautóinál tágasabb lesz az utastér az ígéretek szerint. A műszerfalon nagy méretű, több kijelzőt is tartalmazó panel található, a szellőzést külön lehet vezérelni egy kis méretű érintésérzékeny kijelzőn. Kétszínű kárpitozást kap a kétküllős kormánykerék, amelyen csak az üzemmódváltó-kapcsoló tűnik utólagosnak, mintha erről teljesen megfeledkeztek a formatervezők, és csak az utolsó pillanatban jöttek rá, hogy ilyesmire is szükség van.

Az EV6-os megjelenésén egyszerre három helyen dolgoztak a formatervezők, Namyang (Dél-Korea), Frankfurt (Németország) és Irvine (Egyesült Államok) stúdiói digitálisan hangolták össze a munkát. A Kia EV6 teljes leleplezésére, tehát a műszaki adatok ismertetésére március 30-án kerül majd sor, akkor tudjuk meg a forgalmazás megindulásának időpontját is.