A Bowler elkészült az EXR Rally közúti változatával, igaz, nem sok mindent változtattak a legszigorúbb FIA előírásoknak megfelelő versenyautón – épp csak a közúti közlekedéshez szükséges módosításokat hajtották végre az S változatnál.

az 5,0 literes, kompresszoros benzines V8-as a motorvezérlő-elektronika átprogramozása után 550 lóerő/625 Nm teljesítményű, 6 fokozatú automatikus váltó és állandó összkerékhajtás csatlakozik hozzá, a 100 km/órás sebességet 4,2 másodperc alatt éri el, csúcssebessége elektronikusan korlátozott 250 km/óra. Körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztéseket kap az autó, Bilstein lengéscsillapítókkal és Eibach rugókkal, a FIA bukókeret mellett 3 pontos biztonsági övek vigyázzák az utasok épségét.

Mindezért 155 000 fontot (54,3 millió forint) kell fizetni adók nélkül, de van néhány extra felszerelés is: ajtó előtti keresztekkel megerősített bukókeret, külön hidraulikatartállyal rendelkező verseny-lengéscsillapítók, 6 pontos biztonsági öv. Természetesen utóbbiak rendelése esetén is megkapja a rendszámot a Bowler EXR S.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért