A német Silberform AG autóipari formatervezéssel, fejlesztéssel és prototípusok építésével foglalkozik, így nem csoda, hogy amikor az egyik vezetőjük fejéből kipattant az ötlet, hogy fel kellene éleszteni a 911 Safari-t, munkához láttak.

Annak rendje és módja szerint elkészítették a vázlatokat – amelyeket itt is láthatnak -, majd a részletes tervek kidolgozását követően munkához láttak. Közel 30 centire (!) növelt hasmagasságot biztosít az új fejlesztésű felfüggesztés, a növelt méretű első légbeömlők és a tetőre telepített szívótorok annak köszönhető, hogy sivatagi körülményekre méretezett hűtőrendszert kap az autó. Már ha lesz belőle valami. Már szétszedték a Porsche 911-est, és elkezdték az építést, azonban idő közben leállították a munkát.

Egyfelől elszaladtak az építési költségek, másfelől egyre több helyen pletykálnak arról, hogy a Pekingi Autószalonon a Porsche újdonsága a Safari raliautók stílusában átalakított 911-es lesz majd. Márpedig egy gyári építésű Porsche 911 szabadidő-autóval nem tud versenyezni a Silberform Safari GT5-ös jármű, hiszen utóbbi az egyedi építés miatt sokkal drágább lesz majd, mint a futószalagon készülő gyári átalakítás. A veszteségek minimalizálása érdekében a Silberform tehát egyelőre kivár, van-e értelme folytatni az építést. Számunkra az a hír, hogy hamarosan mindenképpen lesz majd 911 Safari, az egyedüli kérdés, hogy zuffenhausenből, vagy egy tuningcégtől? A Pekingi Autószalon után tisztábban látjuk majd a választ.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!