Tata Nano helyett Pixelt kapunk

2011. március 14. (hétfő)
Nem fogják Európában forgalmazni a Tata Nano minimálautót, helyette azonban a Pixel szériaváltozatát kapjuk.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

  Nano helyett a sokkal divatosabb – és az európia vásárlók ízlésének megfelelő – Pixelt kapjuk majd Nano helyett a sokkal divatosabb – és az európia vásárlók ízlésének megfelelő – Pixelt kapjuk majd
Még az egyébként se nagy méretű Tata Nano-nál is rövidebb 25 centivel az a Pixel elnevezésű indiai tanulmányautó, amelyet az európai piac számára készítenek majd.
A cikk a hirdetés után folytatódik

A Nano egy motorbicikli-pótlék az indiai családoknak, a konstrukción olyan sok mindent kellene módosítani ahhoz, hogy Európában is piacra lehessen dobni, hogy ugyanannyiba kerül egy új modell kifejlesztése. Arról nem is beszélve, hogy valószínűleg mindenki arra panaszkodott volna, hogy miért lett ilyen drága a világ legolcsóbb autója. Épp ezért ez utóbbi megoldást választotta a Tata Motors, azaz egy teljesen új autót fejleszt az európai piac számára.

  Három méter hosszú, de négy üléses lesz a Tata belépőmodellje Három méter hosszú, de négy üléses lesz a Tata belépőmodellje

A Genfben bemutatott Tata Pixel elnevezésű mikroautó alapján készül majd az új belépőmodell, a három méter hosszú karosszériában négy, teljes értékű ülőhelyet valósítottak meg. Ami új, hogy nem divatautóként dobják majd piacra, hanem normál árszínvonalon – lehet, hogy drágább lesz némely kisautónál, de a Smartnál és a Toyota iQ-nál több ezer euróval olcsóbb lesz majd.

  Divatos lesz a szériaváltozat megjelenése, ára a vetélytársak alatt marad Divatos lesz a szériaváltozat megjelenése, ára a vetélytársak alatt marad

Nagyjából 750 kg-os saját tömeget céloztak meg, így minden motorral nagyon alacsony fogyasztású lesz a Pixel, a tanulmány hátuljában az indiaiak saját fejlesztésű, 1,2 literes háromhengeres turbódízelét szerelték, ami nagyjából 60 lóerős teljesítményű, és ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó közbeiktatásával hajtja a hátsó kerekeket.

  Hátra építik majd be az új Tata mikroautó motorját Hátra építik majd be az új Tata mikroautó motorját

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Tata Nano helyett Pixelt kapunk

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo, BMW R 1200 GS Adventure
  • Vezettük: Citroën C4 Cactus és Citroën C1, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Tanácsadó: Gondok az olajnyomással
  • Haszonjármű melléklet: Peugeot Boxer, Renault Trafic, Mercedes Sprinter, Setra S 515 HD, Renault Trucks C és K sorozat, Ford Transit Courier, Nissan e-NV200, Opel Vivaro, Iveco Daily, Fiat Dobló Cargo 1.6 Mjet Maxi XL, Fiat Ducato 2.3 Mjet 150 MH2

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zápor
24 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?