Almárkákkal bővítené kínálatát a Renault, a kényelmes autókra vágyóknak „Initiale Paris” néven kínálna autókat, a különleges sportkocsikat Alpine néven dobnák piacra. Utóbbi mutatkozik be a Monacói Nagydíj előestéjén, az A110-50 tanulmánnyal.

Az akkor még független Alpine márka fél évszázaddal ezelőtt mutatta be A110-es típusát, amely nagyon gyorsan nagyon kedvelt lett. Az utódról ezt nem mondhatjuk el, hiszen egyedi példányról van szó, amelynek alapján a Renault Mégane Trophy-ban használt versenyautó adja.

Erre az acél csővázra egy, a DeZir tanulmány karosszériájára erősen hasonlító felépítményt raktak, amelyet azért néhány Alpine-os jellegzetességgel gazdagítottak, meg egy igen tisztességes méretű hátsó szárnnyal.

A hajtásról a versenyautóban is alkalmazott, 3,5 literes V6-os szívómotor gondoskodik, amelynek nem kell megfelelnie semmiféle előírásnak (Euro 5), így teljesítménye meghaladja a 400 lóerőt. Ha hasonló is lesz majd az Alpine középmotoros sportkocsija, azért sokkal civilizáltabb lesz a meglehetősen spártai, A110-50 versenyautónál.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!