Ahogy azt sejteni lehetett, a Clio RS RB07 és a Twingo RS RB07 limitált széria után elkészült a legkeményebb utcai Renault, a Mégane RS RB07 változata is. Meglepő módon a legnagyobb újdonság az, hogy csökkent az átlagfogyasztás.

Elsődlegesen az egyedi dekoráció miatt fogják majd vásárolni ezt a változatot, a fekete karosszériához sárga külső tükrök és első légterelő tartozik, a feláras nagy felnik mellett még a Cup felfüggesztés sem hiányozhat az autó alól. Az utastérben az egyedi színek mellett annyi az újdonság, hogy az összes, egyébként feláras felszerelés ott van a fedélzeten. De ezúttal nem csak a külsőségekre korlátozódik a csomag tartalma, van egy műszaki újdonság is.

A 2,0 literes, 265 lóerős négyhengereshez is kínálnak már motorleállítót, ami azt jelenti, hogy a szabványos mérési ciklus városi szakaszán elért spórolás miatt 0,7 literrel, 7,5 l/100 km-re csökken a Mégane RS átlagfogyasztása. Kérdés, hogy egy ilyen sportos motornál mennyire tesz jót a technikának, ha hirtelen leáll a motor és megszűnik az olajnyomás – nem valószínű, hogy a feltöltő hosszú életű lesz, ha a kedves tulajdonos nem hatástalanítja a motorleállítót a kanyarvadászat előtt. A kisebb Red Bull RB07 limitált szériáktól eltérően a Mégane RS RB07 24 országban lesz megvásárolható, elsőként Ausztriában, majd Franciaországban és Európa-szerte.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!