Takarékosabb lett az utcai Red Bull Renault

2012. július 11. (szerda)

A Renault Mégane RS-ből is elkészült a Red Bull RB07 limitált széria.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Ahogy azt sejteni lehetett, a Clio RS RB07 és a Twingo RS RB07 limitált széria után elkészült a legkeményebb utcai Renault, a Mégane RS RB07 változata is. Meglepő módon a legnagyobb újdonság az, hogy csökkent az átlagfogyasztás.


Elsődlegesen az egyedi dekoráció miatt fogják majd vásárolni ezt a változatot, a fekete karosszériához sárga külső tükrök és első légterelő tartozik, a feláras nagy felnik mellett még a Cup felfüggesztés sem hiányozhat az autó alól. Az utastérben az egyedi színek mellett annyi az újdonság, hogy az összes, egyébként feláras felszerelés ott van a fedélzeten. De ezúttal nem csak a külsőségekre korlátozódik a csomag tartalma, van egy műszaki újdonság is.

A 2,0 literes, 265 lóerős négyhengereshez is kínálnak már motorleállítót, ami azt jelenti, hogy a szabványos mérési ciklus városi szakaszán elért spórolás miatt 0,7 literrel, 7,5 l/100 km-re csökken a Mégane RS átlagfogyasztása. Kérdés, hogy egy ilyen sportos motornál mennyire tesz jót a technikának, ha hirtelen leáll a motor és megszűnik az olajnyomás – nem valószínű, hogy a feltöltő hosszú életű lesz, ha a kedves tulajdonos nem hatástalanítja a motorleállítót a kanyarvadászat előtt. A kisebb Red Bull RB07 limitált szériáktól eltérően a Mégane RS RB07 24 országban lesz megvásárolható, elsőként Ausztriában, majd Franciaországban és Európa-szerte.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Takarékosabb lett az utcai Red Bull Renault

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

zápor
21 °C
13 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér