A Renault Master édestestvére finomított technikával rendelkezik mostantól, leginkább a motorral kapcsolatos változtatások hatására 7-9 százalékkal csökkent a szabványos fogyasztása.

Kívülről nincs semmi változás, hacsak valaki nem nézi meg alaposan a gumik oldalfalát, hiszen mostantól alacsony gördülési ellenállású abroncsokkal szerelik a haszonjárművet. A 2,3 literes dízelmotornál módosították az olajpumpát, a váltót, és a kormányszervót is. Az eredmény a 100-125 lóerős furgon esetén 9 százalékos fogyasztáscsökkenés, 7,8 l/100 km az új szabványos átlag. A Combi személyszállítónál 7 százalékos a megtakarítás, 7,2 l/100 km az új érték. Újak még a rádiók és a feláras TomTom navigációs rendszer is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!