Nem lesz kis dízel a Honda Civicben, mert a japánok nem látják értelmét. A 2,2 literes i-DTEC dízel továbbfejlesztésével ugyanis a 150 lóerős teljesítmény (350 Nm) mellett 4,1 l/100 km-es átlagot értek el.

Nem lesz kis dízel a Civichez, de az eddigi 2,2-es fogyasztását olyan szintre csökkentik, hogy senki nem fogja azt hiányolni Nem lesz kis dízel a Civichez, de az eddigi 2,2-es fogyasztását olyan szintre csökkentik, hogy senki nem fogja azt hiányolni

Minden érték egyelőre a Honda saját mérése, még nincsenek hitelesítve azok, de valószínűleg nem lesz nagy változás a hivatalos tanúsítás során sem. Átalakították az olajozást, és az összes mozgó alkatrésznél igyekeztek csökkenteni a súrlódást. A motorleállító a következő Civic mindhárom erőforrásánál, kézi váltó megrendelése esetén elérhető lesz.