A brit Ultima manufaktúra építőkészletként és kész autóként is kínálta a GTR modelljét 2005 és 2015 eleje között, eleinte 640, később 720 lóerős motorral. Utóbbi a főszereplője az alábbi videónak, no meg a túlságosan is optimista sofőr, aki nem számolt azzal, hogy a Bugatti Veyronnál jobb tömeg/lóerő aránnyal rendelkező autó vezetése bizony átlag feletti képességeket igényel; megjelenésekor ez volt a legfürgébb szériaautó 2,6 másodperces 0-96 km/h, 5,3 másodperces 0-160 km/h sprintidővel.

Szóval emberünk nagy gázt ad, amikor jobbra fordul, az autó meg kitör. Először is felugrat a jó magas padkára, ahol majdnem elgázolja a buszmegálló felé sétáló hölgyet. Sofőrünk lélekjelenlétéből csak arra futja, hogy balra fordítsa a kormányt, a fékpedált már nem találja meg, így nekiütközik a sorban várakozó Volkswagen Jettának.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!