Nem töréstesztekre használták a képeken látható, összetört BMW M3-asokat, és nem is a menetpróba maradékát láthatjuk a két kamion pótkocsiján. Az autók a következő Mission Impossible végső üldözéses jelenetének felvétele közben semmisültek meg.

Az előző, negyedik epizódban egy vágókép erejéig szerepelt az időközben i8-asként megvásárolhatóvá vált Vision Efficient Dynamics tanulmány, az új részben sokkal komolyabb szerepet vállal a bajor gyártó.

Az anyagi támogatás mellett autókat is biztosít, és bizony a szuperprodukció készítői ragaszkodtak ahhoz, hogy még azokat a jelenteket is többször leforgassák, amelyben törnek az autók. Több jelenetet is felvettek Rabat és Casablanca városában, az összetört autókat pedig tréleren szállítják vissza Németországba – a kamionokat Gibraltár mellett fényképezték le.

Meglepő módon a közeli felvételekhez használt autó már nem igazi M3-as, hanem épp csak a látható részeken azzá alakított normál 3-as sorozat. Furcsa az ilyen spórolás abban az esetben, ha kilenc M3-ast hajlandóak lezúzni. Még akkor is, ha azok előszériás prototípusok, amelyeket egyébként is megsemmisítettek volna. Valószínűleg azért viszik vissza Münchenbe az autókat, mert a gyár biztos akar lenni abban, hogy ezeknek az autóknak egy alkatrésze se él tovább.

Noha már befejezték a végső üldözéses jelenet forgatását, még messze nincs kész a mozi, hiszen az utómunka még hátravan. 2015 december 25-én lesz a premier, ezt követően láthatjuk majd, hogyan törik össze a BMW M3-ast – a filmben egy autóként láthatjuk majd a kilenc összetört limuzint.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!