Szolidan, 401 lóerővel kezd a Mercedes-AMG E-osztály

2016. március 11. (péntek)

Első körben csak a 3,0 literes, V6-os motorral lesz elérhető az új E-osztálynak a Mercedes-AMG változata, 401 lóerővel és összkerékhajtással.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Továbbfejlesztette a 3,0 literes biturbó V6-ost az új E-osztály számára az AMG, a nagyobb méretű turbófeltöltők és az átprogramozott vezérlőelektronika hozománya az immár 401 lóerős csúcsteljesítmény, a maximális nyomaték 520 Nm 2500-5000/perc között.


A Mercedes-AMG E 43 esetén alapfelszerelés az AMG által készített 4Matic összkerékhajtás, amelynél rögzített, 31:69 arányú a nyomatékelosztás az első/hátsó tengely között. A 9 fokozatú automatikus váltó gyorsabban kapcsol a Mercedes-Benz modelleknél, ez is hozzájárul ahhoz, a 0-100 km/h gyorsulás mindössze 4,6 másodpercig tart, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/h.

Szériában adják a AMG Airmatic légrugózást, közvetlenebb áttételezésű a kormánymű, a 19 colos felnik mögött nagyobb átmérőjű féktárcsák dolgoznak. Kívül nagyobb légbeömlők, diffúzor-betét és 4 darab kipufogóvégződés árulkodik az E 43-ról, az utastérben kiegyenesített alsó karimával rendelkező kormánykerék, piros díszvarrás és AMG műszeregység jelenti a változást. A New Yorki Autószalonon debütál a Mercedes-AMG E 43, Európában nem sokkal ezt követően, az Egyesült Államokban viszont csak 2017 elején lesz elérhető.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szolidan, 401 lóerővel kezd a Mercedes-AMG E-osztály

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér