Szoftverproblémák miatt késik a Zoé

2012. július 27. (péntek)

Pár hónapos csúszással kezdi majd meg az elektromos Zoé Z.E. kisautójának kiszállítását a Renault.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

A francia Renault elektromos autó programjának kulcsszereplője a Zoé Z.E., ennek megfelelően már jóval annak piaci bevezetése előtt megindult a reklámkampány, rekordokat döntöttek vele, már a piaci bevezetés előtt elkészült a kínai másolata, satöbbi. Most mégis porszem került a gépezetbe, ami miatt elhalasztják az elektromos kisautó piaci bevezetését.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Már korábban megismerhettük az autó sorozatgyártású változatát, a Párizsi Autószalonon is ugyanezt fogják megmutatni az érdeklődőknek, és ahogy azt eltervezték, onnantól kezdve fogadják a megrendeléseket. Azonban nem 2012 végén, hanem csak 2013 elején-közepén fogják majd leszállítani az első darabokat a vásárlóknak. Nem az autó konstrukciójával van gond, hanem az R-Link nevű fedélzeti kommunikációs/szórakoztatóelektronikai készülékkel. Egészen pontosan azzal, hogy az egyébként kipróbált – az új Clioban hibátlan – fejegység nem működik tökéletesen együtt az elektromos rendszerrel. A Renault azért adja alapáron az R-Linket a Zoéhoz, mert annak segítségével például a telep merülésekor automatikusan feldobja a legközelebbi töltőállomásokat a rendszer, és ha van on-line kapcsolat, le is tudja azt foglalni. Azt nem árulták el, pontosan mi is a probléma, de még véletlenül se szeretnének hibás autókat átadni a vásárlóknak, ezért pár hónappal megtoldják a tesztelési időszakot, és ennyivel késik az autók leszállítása. A Renault egyébként évi 150 000 Zoé Z.E. gyártására rendezkedik be, számításai szerint ez lesz az első, igazán nagy számban értékesített akkumulátoros-elektromos autó Európában.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szoftverproblémák miatt késik a Zoé

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
15 °C
2 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?