Szoborszerűen megformált új Kia Picanto

2010. december 6. (hétfő)
Elvitte is, meg nem is az új Picantót a dél-korai Kia a Bolognai Autószalonra. Életnagyságú szoborként debütált az új mini.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Venga-stílusban készül az orr, de jó egy számmal kisebb annál az új Picanto Venga-stílusban készül az orr, de jó egy számmal kisebb annál az új Picanto
A hivatalos menetrend szerint a 2011-es Genfi Autószalonon leplezi le kínálatának legújabb tagját, az új generációs Picantót a Kia, de az egyébként jelentős olasz piacot se akarták figyelmen kívül hagyni. A megoldást egy, életnagyságú, de minden fontos részletet nélkülöző Picanto szobor jelentette, amelyet a Bolognai Autószalonon lepleztek le.

Ennek segítségével egészen jó képet alkothatunk az újdonságról, a hiányzó részleteket meg a kémfotók segítségével rakhatjuk össze. Eddig az autó egyik legerősebben álcázott része a hátulja volt, most már azt is tudjuk, miért. A hátfal síkjából erősen kiemelkedő, az oldalsó karaktervonal végét jelentő hátsó lámpák lesznek az autó legfontosabb ismérvei.

  A rüsselsheimi főhadiszállásnál készített kémfotók árulkodnak a szobron nem látható részletekről A rüsselsheimi főhadiszállásnál készített kémfotók árulkodnak a szobron nem látható részletekről

A márka arculatához híven az eddigi dobozszerű forma sokkal sportosabb lesz, miközben a belső tér mérete nem csökken. Műszakilag se számíthatunk nagy meglepetésre, az eddigi erőforrásokkal folytatódik az autó gyártása, a 0,9 literes, háromhengeres turbómotor – legalábbis kezdetben – nem lesz elérhető a Picantóhoz, és elektromos vagy hibrid változatot is legfeljebb kísérleti célból készítenek.

  Különösen egyedi lesz az újdonság hátsója Különösen egyedi lesz az újdonság hátsója

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szoborszerűen megformált új Kia Picanto

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/8-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Lada Kalina Kombi 1.6, Renault Megane 1.5 dCi, Lexus IS 200t, Seat Leon ST Cupra, Peugeot 508 RXH 2.0 BlueHDi aut. és 308 SW 2.0 BlueHDi
  • Használt autó: Volkswagen Passat (2000-2005)
  • Extra: Porsche-évfordulók
  • Járműtechnika: Legális tuning
  • Bemutató: Audi Q2, Hyundai Ioniq és Kia Niro, Maserati Levante, BMW G 310 R
Autómotor Piactér