Április van ugyan, de az USA-ban még tart a márciusi őrület néven futó kollégiumi kosárlabda-bajnokság, amelynek keretében a GMC márka most bemutatta az akkumulátoros-elektromos Hummer EV zárt karosszériás terepjáró-változatát. Ez az októberben bemutatott platós változat testvérmodellje, de annál kisebb és szerényebb teljesítményű, és a forgalmazására is tovább kell várni, csak 2023 elején kerül az észak-amerikai kereskedésekbe.

A terepjáró 22,6 centivel rövidebb, 321,8 cm-es tengelytávolságot kap, ami a feláras összkerék-kormányzással kombinálva 10,8 méteres fordulókörrel ruházza fel. Szintén extraként adják a légrugózást, de Extreme Off-Road csomag is lesz a választható felszerelések között. Itt is elérhető a Sky Panel nevű leszerelhető tető, amihez leengedhető hátsó szélvédőt is adnak, hogy a kombi befejezés ellenére meglegyen a kabrióélmény.

Az alapkivitel (79 995 dollár) 625 lóerős rendszerteljesítményű hajtást kap 400 V-os feszültségű 16 modulos akkumulátorral, 402 km-es hatótávolsággal, a következő szinttől (89 995 dollár) jár a 20 modulos akkumulátor, ami már 483 km-es hatótávolságot biztosít. A csúcsmodellbe (99 995 dollár) már hárommotoros hajtás kerül 830 lóerős rendszerteljesítménnyel. A GMC Hummer EV SUV első példányai 2023 tavaszán kerülnek a márkakereskedésekbe, az alapváltozatra 2024 elejéig kell várnia a potenciális vásárlóknak.