Széltoló Titán a legújabb kínai villanymotoros szuperautó neve

2016. március 11. (péntek)

A Windbooster nevű autógyártó Titan néven tervezi piacra dobni villanymotoros meghajtású szuperautójának első generációját.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Cammus nevű, 2008-ban alapított kínai tuningalkatrészeket és kiegészítőket gyártó vállalkozás 2014-ben határozta el, hogy autógyártásba kezd, és megalapította a Windbooster nevű márkát, a Shenzen városában megrendezett AAITF autóalkatrész-szakkiállításon pedig most bemutatták a Titan névre hallgató autó teljesen működőképes prototípusát.


Acél zártszelvényből készítették el a vázat, amelynek közepére egy 72 kWh kapacitású Panasonic lítium-ion akkumulátort helyeztek el, a hátsó kerekeket két darab, összesen 500 LE/100 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajtja. A karosszéria látványos lett, tuningcéghez illően figyeltek a látványos részletekre, úgymint a rengeteg apró LED-ből összeállított fényszórók, vagy épp túlméretezett légterelők.

A 100 km/órás sebességet 3,9 másodperc alatt éri el a Windbooster Titan, a csúcssebessége 260 km/h, a hatótávolsága pedig 400 km körül van. Normál konnektorról 7 óra alatt töltődik fel a lemerült telep, gyorstöltővel 1,5 óráig tart a folyamat. Noha Shenzenben az utcai autót prezentálták a szakmai kiállítás látogatóinak, első körben versenypályákra szánt autókat akarnak készíteni, és csak akkor térnek majd át az utcai autókra, ha a további tapasztalatokat szereznek a megbízhatóságról.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Széltoló Titán a legújabb kínai villanymotoros szuperautó neve

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér