Szélesebb választékkal és gyémántmintás hűtőráccsal jön a friss CLA

2016. március 17. (csütörtök)

Az 1,5 literes, 109 lóerős dízel is elérhető a CLA kupé és kombi változatában, a másik véglet a 381 lóerős AMG 45-ös.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Sokkal inkább műalkotásnak tekintik a Mercedes Kecskeméten gyártott CLA kupé és kombi autókat a gyárban, mint egyszerű autónak, ennek megfelelően visszafogott lett a frissítés – műemlékvédelemről van szó, nem tatarozásról.


Épp csak jelzés értékű a lökhárítók átrajzolása, igaz, az AMG modelleknél javult a légellenállás is a módosított légáramlás miatt, sokkal szembetűnőbb a gyémántmintás hűtőrács, és persze újak a felnik is, a színválaszték egy metálkék árnyalattal bővült. Az utastérben új, felár ellenében választható betétekkel bővült az egyedi kialakítást lehetővé tevő felszerelések listája, annak pedig az összes vásárló örülhet, hogy a jövőben keskenyebb a fekete keret a középső kijelző körül.

Új a fedélzeten az Active Brake Assist nevű biztonsági vészfékezőrendszer, felár ellenében immár teljesen LED-es fényszórókat adnak. Immár a CLA-hoz is kérhető az 1,5 literes turbódízel, a kombi is elérhető a 122 lóerős alap-benzinessel, a 184 lóerős 2,0 literes benzines kérhető összkerékhajtással is. A Mercedes-AMG CLA 45 esetén a 2,0 literes turbómotor teljesítményét 381 LE/475 Nm-re növelték, az alapáron adott első sperrdifi miatt mindössze 4,2 másodpercig tart a 0-100 km/h-s sprint. Európában már áprilistól rendelhető a felfrissített Mercedes CLA, amelynek világpremierjét a New Yorki Autószalonon tartják.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szélesebb választékkal és gyémántmintás hűtőráccsal jön a friss CLA

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér