Szebb és erősebb lett a CR-Z

2012. szeptember 21. (péntek)

Az eredetileg tervezetthez képest egy héttel korábban leplezte le a felfrissített hibrid kupéját a Honda.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Párizsra ígérte a CR-Z hibrid sportkupé frissítésének bemutatóját a Honda, azonban rácáfolt saját magára azzal, hogy egy héttel korábban a Jakartai Autószalonon már bemutatta az újdonságot.


Szokás szerint a legfontosabb változások az orrnál történtek, teljesen új az első lökhárító, a ködlámpák, megváltozott a légbeömlő formája, LED-es nappali menetfény került a fényszóróba, újak a 17 colos könnyűfém felnik, a külső tükrök és a LED-es hátsó lámpák is. Az utastérben a kárpitok mellett egy S+ kapcsoló jelenti a változást, utóbbi a Plus Sport System kapcsolója, ami nagyon érzékenyen reagáló gázpedált-motort eredményez.

Az 1,5 literes benzinmotort finomították, a hat fokozatú kézi kapcsolású váltóval immár 120 lóerő a teljesítménye, a CVT váltó esetén 118 lóerős, és ehhez még hozzájön a 20 lóerő teljesítményű elektromos motor. A rendszerteljesítmény 136/135 lóerő váltótól függően, ami érezhető javulás a jelenlegi 124 lóerős rendszerteljesítményhez képest. Jövő februárban indul a felfrissített Honda CR-Z forgalmazása.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szebb és erősebb lett a CR-Z

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér