Nagyon elkeseredett lehet a Mitsubishi, ha már a Ladától kell ellopnia a karakteres formai jegyeket. Bemutatkozott az Outlander szabadidő-autó félidei modellfrissítése, amely a megváltozott megjelenésen kívül nem nagyon hoz újdonságot.

Elöl hatalmas krómkiflik keretezik a nagy méretű, fekete hátterű hűtőrácsot, amit vaskos krómlécek tetőznek. Ezzel együtt módosítottak a fényszórók formáján is, amelyekben már világszerte ott virítanak a LED-es menetfények. A hátsó lámpák is LED-es fényforrásra váltottak, új még itt a lökhárító, a könnyűfém felnik is látványosabbak lettek. Az utastérben a kormánykereket, a kárpitokat alakították át, de újratervezték az ülőlapok formáját és a tetőkárpitot is.

Nem látszik, de állítólag nagyon is érezni, hogy merevebbé tették a karosszéria szerkezetét, ami az úttartáson és a zajcsillapításon (vibrációk) is javít, amit még megfejeltek extra hangszigetelő anyagokkal és szélvédővel, ezen kívül áthangolták a felfüggesztést, elektromos lett a kormányszervo, és ahol van, a fokozatmentes automatikus váltó reakcióidejét is lerövidítették új programozással.

A hajtásokhoz nem nyúltak, az Egyesült Államokban maradt a 2,4 literes, 166 lóerős benzinmotor, Európában a 2,2 literes, 150 lóerős dízel és