A tanulmány meglehetősen látványos hátsó szárnyát követően a Civic Type R prototípusokon már hagyományosabb kialakítású vasalódeszkára váltott a Honda, de úgy látszik, ez a kiegészítő csak a keményebb változat sajátja lesz – vagy igen jelentős tétel az opciós felszerelések listáján.

A motorvezérlésre kötött számítógép szerint még a motoron dolgoznak a mérnökök A motorvezérlésre kötött számítógép szerint még a motoron dolgoznak a mérnökök

A Civinfo.com fórumra a Scorpi0n felhasználó által feltöltött, a német autópályán készült legújabb kémfotókon ugyanis olyan forró Civic látható, amelynek nincs hátsó szárnya, ellenben a kerékjáratok szélesítése és a 19 colos BBS felnik arra utalnak, hogy igenis a „legalább 280 lóerő teljesítményű, 2,0 literes benzines turbómotorral szerelt” változatot látjuk. Némi vigasz lehet az alapmodell vásárlói számára, hogy a hírek szerint a legalább 280 úgy 320 lóerő lesz, no meg az, hogy ők némi kényelmi felszerelést is kapnak majd.

Csökkent a tanulmányhoz képest a prototípus hátsó szárnyának mérete Csökkent a tanulmányhoz képest a prototípus hátsó szárnyának mérete

Az előző generációs Civic Type R-nél már létezett kevesebb hangszigeteléssel, légkondi-, xenon fényszóró-, ködlámpa-, rádió- és függönylégzsákok nélküli Race kivitel, hasonló lesz a helyzet majd az új autónál is. A japánok célja egyfelől a Renault Mégane RS 275 Trophy-R Nürburgring-köridejének alulmúlása, másfelől nem akarja elriasztani a mai kényelmi/biztonsági berendezésekhez szokott vásárlókat se a Honda. A menetrend továbbra is a régi, 2015 tavaszán indul majd meg az új Honda Civic Type R forgalmazása, amelynek várhatóan a Párizsi Autószalonon lesz majd a közönségpremierje.

Kissé üresnek hat a Type-R vasalódeszka nélkül Kissé üresnek hat a Type-R vasalódeszka nélkül

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!