Hamarosan bemutatkozik majd a Suzuki legújabb autója, a Swift padlólemezre épülő, de magasabb karosszériával és három üléssorral rendelkező egyterű, ami a Suzuki R3 tanulmány sorozatgyártású változatának tekinthető.

Az Indiában fejlesztett autó legnagyobb dobása, hogy a három üléssort kevesebb, mint 4 méteres hossz mellett tudja. Ez ugyanis egy lélektani határ Indiában, e fölött nagyon drága az adó. Azonban ez egyben azt is jelenti, hogy ha tényleg használják a két hátsó pótülést, akkor nem hogy jelzés értékű, de semekkora csomagtér nem marad. Aki arra vágyik, annak a szintén 4 méter alatti, lépcsős hátú Dzire-t kínálják majd.

Ismerős, de ebben a kombinációban mégis új a Swift egyterű műszerfala Ismerős, de ebben a kombinációban mégis új a Swift egyterű műszerfala

Műszakilag nem számíthatunk újdonságra a Maruti Suzuki által használt erőforrásokat kapja majd – még az is lehet, hogy az egyliteres, háromhengerest is megkapja. Utóbbi szintén kedvezőbb fenntartási költségeket jelent, az 1,2 literes benzines és az 1,3 literes turbódízel azonban biztosnak mondható. Nem valószínű, hogy a Suzuki R3 eljut Európába, hét üléssel túlságosan szűk az utastere, öt üléssel meg a Splash közvetlen vetélytársa lenne az autó.

Függőleges a hátfal, hogy 4 méteren belül maradjon az autó. Vagy csomagtér, vagy pótülések vannak hátul Függőleges a hátfal, hogy 4 méteren belül maradjon az autó. Vagy csomagtér, vagy pótülések vannak hátul