2009 végén kezdte gyártani a Premier autógyár a Daihatsu Teriost, a Rio néven kínált jármű azonban nem fogy úgy, ahogy tervezték. Az ok: az autóhoz kínált 1,5 literes, 65 lóerős tubódízel nem teljesíti a legszigorúbb Bharat Stage IV előírásokat, amelyeket a nagyvárosokban már megkövetelnek, csak a vidéki forgalomba helyezést lehetővé tevő Bharat Stage III-at. Ezen változtatnak jövőre.

A hírek szerint az autó ugyanazt az 1,25 literes dízelt kapja, ami manapság Indiában aduásznak tűnik, hiszen a Suzuki is gyártja némileg módosított formában a Swift számára, de a Tata is használja az Indica modellben – ők az eredeti olasz változatot, a Fiatban lévő tulajdonrészük alapján. A Premier Rio nem csak alacsonyabb károsanyag-kibocsájtással rendelkezik, de erősebb is lesz a 75 lóerős teljesítménynek köszönhetően.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!