Noha az 1957-es Fiat Nuova 500-as alvázszámával fut az itt látható jármű, valójában egy kifejezetten ide gyártott acél csővázra helyezték csak rá az olasz karosszériát, azaz a motor köré építették fel az egészet.

Utóbbi egyébként egy 2,5 literes, négyhengeres Subaru boxer, amelyet azért alaposan átépítettek. Nagyobb turbó került rá, amely az autó legvégén helyezkedik el, két benzinpuma szállít kellő mennyiségű üzemanyagot a verseny-motorvezérlővel ellátott motornak, amelynek a keréken mérve 300 lóerő a teljesítménye. A váltó egy Porsche G50-es egység, amellyel együtt a féltengelyeket is átvették.

A karosszériát a kerékjáratoknál alaposan kiszélesítették, a fényszórókat kiemelték a homloklemezből, és noha alaposan megemelték az egészet, a váltó miatt így is le kellett mondani a hátsó ülésről. Mivel a csőváz a teherviselő szerkezet, megtartották a nyitható vászontetőt. Állítólag felejthetetlen élmény az autó vezetése, de erről csak az győződhet meg, aki komoly vételi szándékkal keresi meg a Motoexotica kereskedést.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!