Az Opel Astra kompakt autó is megkapja a két turbós, 2,0 literes dízelmotort, a 195 lóerő és 400 Nm-es nyomaték miatt már a forró ferdehátúak és kombik sorát gyarapítja ez a változat. Ennek megfelelően sportosabbra veszik a figurát, például az ötajtóshoz és a kombihoz is a GTC-hez hasonlító első lökhárítót adnak, no meg a HiPerStrut első felfüggesztést, ami csökkenti a kormányon érzett hajtási befolyásokat.

Az ötajtós karosszériával 226 km/óra a végsebesség, miközben a szabványos átlag 5,1 l/100 km. Ennyit fogyaszt a kombi is, a háromajtós GTC-nél 4,9 l/100 km ugyanez az érték. Az év végétől lesz elérhető az új motor- és egyben felszereltségi változat, a BiTurbo CDTI az Astrához.

Ennél hamarabb, a 2013-as modellévtől, tehát augusztus végétől már megvásárolható a sportosabb felfüggesztéssel szerelt Insignia. Ettől az időponttól kezdve – Németországban 2000 eurós felár ellenében – elérhető lesz a HiPerStrut felfüggesztés a 2,0 literes, 160 lóerős dízelhez, és a 220 lóerős, 2,0 literes benzines turbómotorral szerelt elsőkerékhajtású Insigniákhoz.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!