Majdnem a Dodge Charger összes változatának módosul a szériafelszereltsége annak megfelelően, hogy sportosabbra veszik a figurát. A 300 lóerős V6-os alapmotorhoz kínált GT felszereltség immár hátsókerékhajtással is kérhető, és tartalmazza a sportfutóművet is, a Hellcar és az R/T modellnél a fényszórók mellé légbeömlők kerülnek.

A 707 lóerős kompresszoros V8-assal szerelt Hellcat újdonsága a Dodge Demonból érkező intercooler-hűtő funkció, ami a motor leállítása után is hideg levegővel hűti a közteshűtőt. Ezen kívül alacsonyabb fordulaton magasabb töltőnyomást produkál a feltöltő, és line lock funkció (amíg az első kerekek fordulatszáma egyforma, hagyja füstölni a hátsókat az elektronika) segíti a gumiégetést. Az R/T kormány mögötti váltófülekkel és rövidebb, 2.62-es végáttétellel tud többet, az SXT alapszinthez mér rendelhető az összkerékhajtás.

A Challengernél van egy teljesen új típusváltozat is, a limitált példányszámban készített Demon búcsúját követően a Hellcat Redeye nevű kivitel az új csúcsmodell. Ennél némileg szerényebb, 808 LE/657 Nm a 6,2 literes kompresszoros V8-as teljesítménye, ami még mindig a világ legerősebb, sorozatgyártású V8-asává teszi az autót. A 0-96 km/h sprint 3,4 másodpercig tart, a végsebesség pedig 326 km/h, a negyedmérföldes sprintet 10,8 másodperc alatt tudja le 210 km/h-s csúcssebességgel. Utóbbi értékeket a feláras, 2,62:1 helyett 3.09:1 végáttétellel tudja a Challenger Hellcat Redeye.

Az egyszerű Hellcat motorjához is hozzányúltak, így az 10 lóerővel lett erősebb (717 LE/888 Nm), extraként rendelhető a karosszériát 88 mm-rel szélesebbé tevő Widebody Package, amelyhez 20 colos kovácsolt alufelniket és jól tapadó Pirelli P Zero abroncsokat adnak. Az alapfelszereltség elektronikus lengéscsillapítással, Brembo fékrendszerrel és a Demon rajtautomatikájával bővült.

A szívómotorok kedvelőinek készül az új Challenger R/T Scat Pack, a 40 000 dollárnál olcsóbb változat motorterében 491 LE/643 Nm teljesítményű 6,4 literes V8-as dolgozik. Ezt az egy légbeömlővel és két légkiömlővel rendelkező alumínium motorháztetőről lehet megismerni. A szerényebb kiviteleknél alapfelszereléssé tették a sportfutóművet.